Οι καλές ιδέες αξίζουν να βρεθούν και οι καταναλωτές αξίζουν να ξετυλίξουν, τη φετινή εορταστική περίοδο, τα πραγματικά μοναδικά δώρα που αναζητούν. Τα μοναδικά δώρα βρίσκονται όμως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, εκείνες που έχουν την προσωπική σφραγίδα των δημιουργών τους και το μεγάλο ζητούμενο στη σημερινή εποχή είναι το πώς αυτές θα προσεγγίσουν όλο και μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό, ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση και στην αναζήτηση της μοναδικότητας, που κυριαρχεί και μπορεί να προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες και δυνατότητες.
Σύμφωνα με έρευνα[1] που πραγματοποίησε η Meta, το 49% των καταναλωτών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA shoppers) δυσκολεύονται να αποφασίσουν τι δώρο… (Πηγή: www.cnn.gr)