Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις γίνονται digital: Πώς τα Meta tools αναδεικνύουν τη μοναδικότητά τους

Οι καλές ιδέες αξίζουν να βρεθούν και οι καταναλωτές αξίζουν να ξετυλίξουν, τη φετινή εορταστική περίοδο, τα πραγματικά μοναδικά δώρα που αναζητούν. Τα μοναδικά δώρα βρίσκονται όμως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, εκείνες που έχουν την προσωπική σφραγίδα των δημιουργών τους και το μεγάλο ζητούμενο στη σημερινή εποχή είναι το πώς αυτές θα προσεγγίσουν όλο και μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό, ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση και στην αναζήτηση της μοναδικότητας, που κυριαρχεί και μπορεί να προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες και δυνατότητες.

Σύμφωνα με έρευνα[1] που πραγματοποίησε η Meta, το 49% των καταναλωτών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA shoppers) δυσκολεύονται να αποφασίσουν τι δώρο… (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.