(Πηγή: www.newsauto.gr)
Με απώτερο στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης ενός ηλεκτρικού οχήματος, η ZF προτείνει στις αυτοκινητοβιομηχανίες την εφαρμογή των θερμαινόμενων ζωνών ασφαλείας.
Μετά τον αερόσακο που έχουμε δει να τοποθετείται στη ζώνη ασφαλείας, έρχεται τώρα η ZF να προτείνει τη… μετατροπή τους σε πηγή θερμότητας.
Η Heat Belt (κατά το Seat Belt) όπως ονομάζεται από τη ZF, παίρνει το σχήμα μιας τυπικής ζώνης ασφαλείας η οποία όμως είναι εφοδιασμένη με ειδικές αντιστάσεις που τη θερμαίνουν και χρησιμεύει ως υποκατάστατο του συστήματος θέρμανσης του αυτοκινήτου. Με τον τρόπο αυτό, η ZF που την εμπνεύστηκε, προτείνει τον περιορισμό της χρήσης του συστήματος θέρμανσης, που ειδικά… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)