Δ. Θερμαϊκού: 47.000 αιτήματα πολιτών επιλύθηκαν μέσα στο 2022

(Πηγή: seleo.gr)

Έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών από τα τρία Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, που λειτουργούν στις έδρες των Δημοτικών Ενοτήτων, διαπιστώνεται καθημερινά από όλους τους εμπλεκόμενους.
Το 2022 ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες επίλυσης, περίπου, 47.000 αιτημάτων από πολίτες, που αφορούσαν, κυρίως, σε έκδοση πιστοποιητικών, επικυρώσεις αντιγράφων, υπηρεσίες ΟΑΕΔ, διαχείριση ραντεβού για εμβολιασμό, έκδοση ψηφιακής κάρτας και θυρίδες του gov.gr.

Οι εννέα εργαζόμενοι, που στελεχώνουν τις υπηρεσίες, εστιάζουν στη γρήγορη διεκπεραίωση των συναλλαγών των πολιτών με τους δημόσιους φορείς, που αποτελεί και το κύριο μέλημα της Διοίκησης Τσαμασλή για όλες τις Διευθύνσεις του Δήμου Θερμαϊκού, και εκτελούν με ταχύτητα και υπευθυνότητα τις εργασίες που… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.