(Πηγή: www.documentonews.gr)
«Πρόκληση για τη νοημοσύνη των πολιτών το νέο επικοινωνιακό «σκετσάκι» που έστησε η κυβέρνηση με πρωταγωνιστές τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα», χαρακτηρίζει ο τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης.
Γιαννούλης: Η ακρίβεια δεν αντιμετωπίζεται με βιντεάκια και σκηνοθετημένες «εφόδους»
Όπως αναφέρει: «Έσπευσε λοιπόν, σύμφωνα με το σενάριο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης να κάνει “έφοδο” σε σούπερ μάρκετ, προκειμένου να ελέγξει τις τιμές στα τρόφιμα και την εφαρμογή της μειωμένης τιμής κατά 5%
Ξέχασαν προφανώς να τον ενημερώσουν πως, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο πληθωρισμός στα είδη τροφίμων τρέχει με 9,9%
Η ακρίβεια κύριε Μητσοτάκη δεν αντιμετωπίζεται με… Πηγή (Πηγή: www.documentonews.gr)