Το «ράλι» της ιδιωτικής ετικέτας την τελευταία τριετία

(Πηγή: www.cnn.gr)

Το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας επί των συνολικών πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ ενισχύθηκε από το 2020 έως σήμερα κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες ενώ στο 9μηνο του 2023, τα pl καταγράφουν διψήφια ανάπτυξη της τάξεως του +12.6% σε σύγκριση με πέρσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αντιστοιχούν πλέον πωλήσεις που φτάνουν το 26,2% στο σύνολο των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ, όταν το 2020 ήταν στο 24,3%. Το 2021, το μερίδιό τους μειώθηκε κατά 2,8 μονάδες και διαμορφώθηκε 23,6% ενώ στη συνέχεια, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων το 2022, το ποσοστό τους αυξήθηκε κατά 17,7% και έφτασε στο… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.