Κερδοσκοπία: Τα «κόλπα» των εταιρειών που αδειάζουν τα πορτοφόλια των καταναλωτών – ΒΙΝΤΕΟ

(Πηγή: www.enikos.gr)

Κερδοσκοπία: Τα «κόλπα» των εταιρειών που αδειάζουν τα πορτοφόλια των καταναλωτών – ΒΙΝΤΕΟ

Αντιμέτωποι με φαινόμενα κερδοσκοπίας έρχονται καθημερινά αρκετοί καταναλωτές.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, πολλές εταιρείες συρρικνώνουν τις ποσότητες των προϊόντων χωρίς, ωστόσο, να μειώνουν την τιμή, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις αυξάνεται. Έτσι, ο οικογενειακός προϋπολογισμός επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, αφού το προϊόν τελειώνει σε χρόνο ρεκόρ.

Το φαινόμενο αυτό, που ονομάζεται «shrinkflation», δηλαδή συρρίκνωση με ταυτόχρονο πληθωρισμό τείνει να λάβει μεγάλες διαστάσεις, με τους καταναλωτές να καλούνται να έχουν στραμμένη την προσοχή τους στις συσκευασίες των προϊόντων, ώστε να αποφεύγουν να πέφτουν θύματα κερδοσκοπίας.

Να σημειωθεί ότι από τη στιγμή που… Πηγή (Πηγή: www.enikos.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.