ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για influencers: Υπάρχουν τα εργαλεία για να διακριβώσουμε τις αθέμιτες πρακτικές τους

(Πηγή: www.enikos.gr)

ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για influencers: Υπάρχουν τα εργαλεία για να διακριβώσουμε τις αθέμιτες πρακτικές τους

Για τα ζητήματα της αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού, το «Καλάθι του Νονού», αλλά και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ελεγχθούν οι infuencers για το πώς εργάζονται, αμείβονται και λειτουργούν, μίλησε στο ΕΡΤNews o Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.

«Υπάρχουν τα εργαλεία πλέον για να μπορέσουμε να εξακριβώσουμε αυτού του είδους τις πρακτικές, ακριβώς επειδή είναι επαναλαμβανόμενες και ακόμα και μια φιλική σχέση που μπορεί να έχει κάποιος με μια επιχείρηση όταν καταντά να γίνεται μαύρη διαφήμιση -από τη στιγμή… Πηγή (Πηγή: www.enikos.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.