Ερευνα ΟΠΑ: 9 στους 10 δυσκολεύονται λόγω των ανατιμήσεων σε βασικά αγαθά και ενέργεια

(Πηγή: www.documentonews.gr)

Βαθύ είναι το αποτύπωμα του πληθωρισμού και της ενεργειακής κρίσης στην συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, με σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού να θεωρεί ανεπαρκή τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης επιζητώντας νέες και πιο αποτελεσματικές παρεμβάσεις από την πολιτεία.

Ερευνα ΟΠΑ: 9 στους 10 δυσκολεύονται λόγω των ανατιμήσεων σε βασικά αγαθά και ενέργεια

Όπως εξηγεί, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, τα δεδομένα της 18ης ετήσιας έρευνας που διεξήχθη στο Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ μέσω τηλεφωνικής δημοσκόπησης σε δείγμα 1507 νοικοκυριών, δείχνουν πως ο συνδυασμός των αυξήσεων στο κόστος της… Πηγή (Πηγή: www.documentonews.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.