Κιτ επισκευής ελαστικού: Σωτήριο ή μαρτύριο;

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα από τα νέα μοντέλα που πωλούνται εφοδιάζονται με κιτ επισκευής αντικαθιστώντας τον έξτρα τροχό. Την ρεζέρβα.

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων επιλέγουν ένα κιτ επισκευής, το οποίο περιλαμβάνει μια τρόμπα με ένα δοχείο ειδικού υγρού που ψεκάζεται στο εσωτερικό για να μπαλώσει την τρύπα του ελαστικού.

Ένας λόγος που αρέσει στα τμήματα μάρκετινγκ να προβάλλουν είναι η εξοικονόμηση χώρου (ειδικά στα υβριδικά όπου χρειάζεται και χώρος για την επιπλέον μπαταρία), αφού όχι μόνο δεν υπάρχει έξτρα τροχός, αλλά και το σετάκι του γρύλλου. Κάτι που ισχύει εν μέρει, καθώς τις περισσότερες φορές έχουμε δει το… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.