Τα προϊόντα που «μπήκαν» στο «καλάθι του νοικοκυριού» τη δεύτερη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου. Unsplash
Τα προϊόντα που γεμίζουν τα «καλάθια» αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα e-καταναλωτής από τις αλυσίδες που συμμετείχαν και την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου ενώ προστέθηκε αυτή την εβδομάδα και το καλάθι της πλατφόρμας efood.
Τις λίστες της δεύτερης εβδομάδας στο πλαίσιο του μέτρου «το καλάθι του νοικοκυριού» έκαναν γνωστές οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Η διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα είναι πως δίπλα στο προϊόν αναγράφεται και η διακύμανση της τιμής, δηλαδή πόσο κόστιζε την περασμένη εβδομάδα και πόσο σήμερα ώστε οι καταναλωτές να κάνουν τη σύγκριση.
Σε αρκετές περιπτώσεις… (Πηγή: www.cnn.gr)