Πώς ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων

(Πηγή: thesstoday.gr)

Νέο κύμα ανατιμήσεων στα ράφια, απροσδιόριστης χρονικής διάρκειας, «βλέπουν» οι Έλληνες καταναλωτές με την κατάσταση στην αγορά να επιδεινώνεται, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

ΠροηγούμενοΑπόπειρα αυτοκτονίας από 17χρονη μαθήτρια Λυκείου – Θρίλερ μέσα και έξω από το σπίτι της

Η συρρίκνωση των εισοδημάτων, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στο κόστος ενέργειας και πρώτων υλών, πιέζουν περαιτέρω το «καλάθι της νοικοκυράς». Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ριζικά, οι προσφορές βγαίνουν ξανά στο προσκήνιο, ενώ η παρουσία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διευρύνεται συνεχώς. Πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε το διάστημα 4 με 8 Μαρτίου 2022 η Ierax Analytix σχετικά με τον αντίκτυπο που θα έχουν οι… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.