Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 14% σε σχέση με το 2019

(Πηγή: thesstoday.gr)

Να κερδίζουν σε σύγκριση με το 2019 – μία χρονιά προ πανδημίας – ενώ χάνουν πωλήσεις το 2022, έχουν καταφέρει τα σούπερ μάρκετ, κόντρα και στον αυξανόμενο πληθωρισμό, όπως ανέφερε στο πλαίσιο του 12ου Food Retail CEO Forum που διοργάνωσε το περιοδικό σελφ σέρβις, ο Bάιος Δημοράγκας, γενικός διευθυντής NielsenIQ για Ελλάδα και Βουλγαρία.

ΠροηγούμενοΟ Γιατράς αλλάζει την εικόνα!

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα ο κύριος Δημοράγκας ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η φετινή χρονιά “δεν έχει ξεκινήσει άσχημα”, με τον Ιανουάριο να καταγράφει μείωση πωλήσεων κατά -3,6% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2021, ακολουθεί ποσοστό πτώσης πωλήσεων 1,8% τον Φεβρουάριο, ενώ ο… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.