Πολλοί οι κίνδυνοι, αμφίβολα τα οφέλη από το «καλάθι του νοικοκυριού»

Η φούσκα της προπαγάνδας έσκασε άμεσα για την κυβέρνηση και τον υπουργό Ανάπτυξης, αφού τα προϊόντα είναι είτε ιδιωτικής ετικέτας είτε τα επώνυμα που συχνά βγαίνουν σε προσφορές

Πολλοί οι κίνδυνοι, αμφίβολα τα οφέλη από το «καλάθι του νοικοκυριού»

Με τις απολύτως αναμενόμενες τυμπανοκρουσίες, ήτοι την περιοδεία σύσσωμης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, όπου υπάγεται και η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, με επικεφαλής τον Αδωνη Γεωργιάδη σε δέκα αλυσίδες σουπερμάρκετ, παρουσία φωτογράφων και τηλεοπτικών καμερών, έκανε πρεμιέρα την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου το περίφημο «καλάθι του νοικοκυριού».

Οι επικοινωνιακές παράτες συνεχίστηκαν μάλιστα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας,… (Πηγή: www.documentonews.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.