ΟΑΣΑ: Σε ψηφιακή λειτουργία ο ψηφιακός βοηθός
Σε πιλοτική λειτουργία μέσω της ιστοσελίδας του έθεσε ο ΟΑΣΑ τον «ψηφιακό βοηθό», ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη/επιβάτη παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σε ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης των υπηρεσιών του, προχώρησε ο ΟΑΣΑ προς όφελος του επιβατικού κοινού.
Με στόχο την απλούστευση της επικοινωνίας και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους επιβάτες, ο Οργανισμός έθεσε σε πιλοτική λειτουργία έναν ψηφιακό «βοηθό» (chatbot), στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ(www.oasa.gr).
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.
Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με… (Πηγή: www.aftodioikisi.gr)