Τέμπη: Οι δικλείδες ασφαλείας στον σιδηρόδρομο του Ισραήλ – Οι διαφορές με την Ελλάδα

(Πηγή: www.enikos.gr)

Αυτό που συνέβη σε εμάς, ήταν ότι λειτουργήσαμε για πολύ μεγάλα διαστήματα με τρόπους οι οποίοι θα ήταν αποδεκτοί μόνο για βραχείς περιόδους… Τι εννοώ; Αν κάποια στιγμή το σύστημα έχει κάποια βλάβη τοπικά και χρειάζεται να συντηρηθεί ή να αντικατασταθεί, τότε μεταπίπτουμε σε μία κατάσταση υποβαθμισμένης λειτουργείας, όπου εκεί θα πρέπει να ισχύουν κάποια πρωτόκολλα, τα οποία είτε θα υπάρχουν πιο αραιά δρομολόγια είτε χαμηλότερες ταχύτητες είτε διπλοβάρδιες, όλα αυτά προκειμένου να αυξήσουν την ασφάλεια, αλλά επαναλαμβάνω μόνο για πολύ μικρές περιόδους. Αυτό που συνέβη στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι εμείς το κάναμε κανόνα και λειτουργούσε έτσι για πολλά… Πηγή (Πηγή: www.enikos.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.