Σούπερ μάρκετ: Υπερμάρκετ και πολύ μικρά καταστήματα επιλέγουν οι καταναλωτές

(Πηγή: www.cnn.gr)

Tα πολύ μικρά σε έκταση καταστήματα από τη μία και τα υπερ-μάρκετ άνω των 2.500 τ.μ από την άλλη, επιλέγουν κατά κύριο λόγο για τις αγορές του σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές.

Τα στοιχεία της ΙRI για την πορεία των πωλήσεων τον Ιανουάριο του 2023 δείχνουν πως οι δύο αυτές κατηγορίες καταστημάτων σούπερ μάρκετ κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων.

Συγκεκριμένα τα υπερ-μάρκετ άνω των 2.500 τ.μ με συνεισφορά στον συνολικό τζίρο 15,1 μονάδες κατέγραψαν αύξηση της τάξεως του 11% ενώ τα πολύ μικρά (έως 400 τ.μ) αντίστοιχα ακολούθησαν με ανάπτυξη 10,5%. Στον αντίποδα, τα μεσαίας κατηγορίας καταστήματα δηλαδή από 400 έως 1.000… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.