(Πηγή: www.cnn.gr)
Στη «μάχη» του ανταγωνισμού, προκειμένου να κρατήσει τις τιμές σε αρνί και κατσίκι σε επίπεδα που θα είναι προσιτά και ελκυστικά για τους καταναλωτές οι οποίοι κάνουν τα ψώνια τους για το πασχαλινό τραπέζι, έχει μπει η αγορά, από τα παραδοσιακά κρεοπωλεία και τη Βαρβάκειο αγορά έως τα σούπερ μάρκετ.
Μετά την απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης να εντάξει τα αμνοερίφια στο «Καλάθι του Πάσχα» στα σούπερ μάρκετ, οι αλυσίδες που συμμετέχουν στο μέτρο ξεκινήσαν από τη δεύτερη κιόλας μέρα της εφαρμογής του, να προχωρούν διαδοχικά σε μειώσεις των τιμών στο αρνί και το κατσίκι, στις λίστες που αναρτούσαν στο e-καταναλωτής.
Στη δεύτερη… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)