Κοροϊδία ή ανάγκη; Οι πελάτες δεν «τσιμπάνε» με τις συνδρομές στα αυτοκίνητα

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Το συνδρομητικό μοντέλο για υπηρεσίες στα αυτοκίνητα δεν φαίνεται να «περπατάει». Και οι καταναλωτές έχουν τα δίκια τους να αδιαφορούν.

Κοροϊδία ή ανάγκη; Οι πελάτες δεν «τσιμπάνε» με τις συνδρομές στα αυτοκίνητα

Για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες η ιδέα των συνδρομητικών υπηρεσιών εμφανίστηκε ως μία νέα “κότα” που θα μπορεί να γεννά τα χαμένα αυγά της κρίσης και του αυξημένου κόστους παραγωγής.

Οι εταιρίες σκέφτηκαν ότι αφού το κοινό είναι πλέον εξοικειωμένο να ζει όλη την ημέρα μέσα σε συνδρομητικές υπηρεσίες για την ενημέρωση ή την διασκέδασή του, το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με το αυτοκίνητο. Όμως μία νέα μελέτη δείχνει ότι το… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.