Το «Φιλί» του Κλιμτ με… γάτες: Η νέα καμπάνια από το μουσείο της Βιέννης

(Πηγή: www.cnn.gr)

Το Vienna Tourist Board χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει παράγωγα με τα αγαπημένα αιλουροειδή – τις γάτες – κλασικών αυστριακών έργων τέχνης στο πλαίσιο καμπάνιας να ενθαρρύνει τουρίστες να επισκεφθούν την αυστριακή πρωτεύουσα και «να δουν την τέχνη πίσω από την AI τέχνη».

Στον έργο του Γκούσταβ Κλιμτ «Το Φιλί» (1907-08), οι φιγούρες αντικαταστάθηκαν στην πλέον πρόσφατη καμπάνια UnArtificial Art με τα χνουδωτά λατρεμένα πλασματάκια.

«Η καμπάνια έχει στόχο να δείξει ότι η AI τέχνη είναι εφικτή μόνον επειδή ένας αλγόριθμος χρησιμοποιεί ως αναφορά πραγματικά έργα που έκαναν πραγματικοί άνθρωποι, και τα πρωτότυπα μπορεί κάποιος να τα δει μόνο στη Βιέννη…. Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.