Έρευνα ΕΥ: Οι καταναλωτές απομακρύνονται από τα brands λόγω της αύξησης του κόστους ζωής παγκοσμίως

(Πηγή: www.cnn.gr)

Ανησυχία για το αυξημένο κόστος ζωής εκφράζει το 94% των καταναλωτών παγκοσμίως με αποτέλεσμα να εξακολουθούν να περιορίζουν τις δαπάνες τους σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που δημιουργεί ο πληθωρισμός.

Σύμφωνα με τη 12η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας, EY Future Consumer Index (FCI), η προσιτή τιμή αποτελεί πλέον την κύρια ανησυχία για το 35% των καταναλωτών στις χώρες του δείγματος. Το ποσοστό αυτό, είναι αυξημένο κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2022 και παραμένει το μεγαλύτερο τμήμα του καταναλωτικού κοινού.

Τα στοιχεία της έρευνας αποκαλύπτουν, επίσης, ότι οι καταναλωτές, τόσο στις ανεπτυγμένες, όσο και στις αναδυόμενες οικονομίες,… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.