Έρχεται το «ψηφιακό πελατολόγιο» σε συνεργεία αυτοκινήτων, πάρκινγκ, χώρους εκδηλώσεων

(Πηγή: seleo.gr)

Άλλη μια «παγίδα» σε κρυφά εισοδήματα στήνει η ΑΑΔΕ προχωρώντας στην υποχρεωτική καθιέρωση ψηφιακού πελατολογίου μέσω του οποίου ο φορο-ελεγκτικός μηχανισμός θα έχει τη δυνατότητα να «βλέπει» τους πελάτες χιλιάδων επαγγελματιών και να διασταυρώνει τα στοιχεία με τις αποδείξεις που έχουν εκδοθεί και διαβιβαστεί στα MyData.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό το μέτρο θα εφαρμοστεί σε πρώτη φάση σε συνεργεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, εταιρείες πάρκινγκ και ενοικίασης οχημάτων, επιχειρήσεις διοργάνωσης εκδηλώσεων αλλά και εκδρομών και στη συνέχεια θα επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες επαγγελμάτων.

Το δρόμο για την καθιέρωση του ψηφιακού πελατολογίου άνοιξε απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή που προβλέπει τη συγκρότηση… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.