Ποιος θα πάρει τη θέση του Φερεντίνου στο Deal – Το φαβορί και τα ονόματα έκπληξη

(Πηγή: seleo.gr)

Το πρώτο «ταμείο» της σεζόν γίνεται αυτή την περίοδο στα κανάλια και η διαπίστωση είναι πως στις περισσότερες των περιπτώσεων καταγράφονται ζημίες και όχι κέρδη.

Με τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση να διαμορφώνεται για το 2023 σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Reader περί τα 320 εκατομμύρια ευρώ είναι λογικό τα χρήματα να μην φθάνουν για όλους, σίγουρα όχι για το σύνολο των προγραμμάτων που λανσαρίστηκαν φέτος.

Η πίτα τόσο της τηλεθέασης όσο και της διαφήμισης έχει κατακερματιστεί και η πραγματικότητα αυτή είναι άβολη για αρκετά τηλεοπτικά πρότζεκτς που βλέπουν ήδη το αβέβαιο μέλλον τους.

Για το «Πιο μεγάλο παζάρι» το μέλλον έχει… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.